سرمایه‌گذاری

فلوکی اینو: سفری پرماجرا در میان نظرات پرتلاطم معامله‌گران میم کوین‌ها

پروژه فلوکی در مورد چیست؟

کوین فلوکی اینو (Floki Inu) که یکی از میم‌کوین‌های محبوب در بازار ارزدیجیتال و متاورس است در سال 2021 متولد شده است. این رمزارز پس از توییت ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، مبنی بر نامگذاری سگ شیبا اینوی خود به نام “فلوکی” ایجاد شد و همین توییت منجر به تولد و رشد سریع این میم‌کوین شده است.

سرمایه‌گذاران اگر چه فلوکی را به عنوان یک رمزارز پرنوسان می‌شناسند و  به همین دلیل ممکن است آن را برای سرمایه‌گذاری بلند مدت توصیه نکنند، اما به دلیل پروژه‌های جذاب آن و نوآوری‌های آن تحت نظر قرارش می‌دهند.

از جمله ویژگی‌های فلوکی اینو غیمرمتمرکز بودن و اداره آن بر بستر DAO است. تصمیمات کلیدی از طریق سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) به رأی گذاشته می‌شوند و افراد می‌توانند با استفاده از توکن FLOKI به این تصمیمات رأی دهند. فلوکی از اهداف اصلی خود را، آموزش و افزایش آگاهی در مورد ارزهای دیجیتال عنوان کرده است و یک پروژه دانشگاهی متاورسی به نام “فلوکی یونیورسیتی” را در همین راستا تاسیس کرده است.

به طور خلاصه فلوکی اینو به دنبال ترکیب فرهنگ میم با کاربردهای واقعی در بازی‌های مبتنی بر بلاکچین، NFTها، فعالیت‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و سایر فعالیت‌های دیجیتالی است. و رونمایی از پروژه‌ مهم متاورسی فلوکی به نام “Valhalla”  در سال 2021 نشان ازعزم این گروه برای گسترش اکوسیستم خود است.

آیا فلوکی برای سرمایه گذاری مناسب است؟

به صورت خلاصه رمزارز فلوکی ممکن است برای سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر جذاب باشد، اما برای کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری باثبات‌تر هستند، گزینه مناسبی نیست. بر خلاف رمزارزهای مطرحی همانند بیتکوین، سولانا، ریپل و اتریوم قیمت فلوکی اینو به دلیل نوسانات زیاد و تأثیرپذیری از احساسات بازار و رفتار سرمایه‌گذاران، مستعد تغییرات سریع و قابل توجهی است. به عنوان مثال تاثیر قیمت این میم‌کوین از توئئیت‌های ایلان ماسک به طور قابل توجهی بالا است. هرچند ایلان ماسک به صراحت این ارز دیجیتال را تأیید نکرده است، اما حمایت‌های غیرمستقیم او تا به حالم نجر به افزایش قیمت فلوکی شده است.

اگر چه برخی از سرمایه‌گذاران آینده روشنی را برای فلوکی متصور هستند اما معتقدند با وجود تلاش‌های تیم توسعه‌دهنده برای گسترش کاربردهای فلوکی اینو، این ارزدیجیتال هنوز به اندازه کافی کاربردی نیست. همچنین سرمایه‌گذاری در فلوکی اینو را به دلیل ماهیت میم کوین‌ها و احتمال پامپ و دامپ (افزایش و کاهش ناگهانی قیمت) بسیار پرریسک می‌دانند.

قیمت فلوکی تا چند دلار بالا می‌رود؟

 همانطور که پیشتر هم ذکر شد نوسانات قیمتی فلوکی تا حدی زیاد است به طوری که در یک ماه اخیر تغییرات قیمتی از 0.000136 تا 0.000205 را تجربه کرده است که نوساناتی بیش از 50 درصدی را نشان می‌دهد.

اما بر اساس تحلیل‌های منتشر شده توسط تریدرهای فعال در فضای مجازی در طول 2 ماه گذشته که در مورد فلوکی تحلیل منتشر کرده‌اند، 13 نفر معتقد به افزایش قیمت این ارزدیجیتال و 3 نفر معتقدند که قیمت فلوکی اینو کاهش را تجربه خواهد کرد و معتقد به فروش این رمزارز هستند.

بر اساس نظرات تریدرها این کوین قیمتی در حدود 0.000295 را ممکن است به خود ببینید. البته لازم به ذکر است که حداکثر قیمتی که برای این سهم پیش‌بینی شده است مبلغ 0.000481 است که نشان می‌دهد این ارزدیجیتال می‌تواند رشدی تا حدود 176.5% را نیز تجربه کند. اگر علاقه‌مند به مشاهده خود تحلیل‌ها هستید می‌توانید از اینجا لینک وارد صفحه فلوکی شوید و اطلاعات کامل در مورد این ارزدیجیتال و تحلیل‌های کامل را مشاهده کنید.

لازم به ذکر همانطور که در شکل آمده است رتبه هر تریدر نیز ارائه شده است که به شما برای تشخیص میزان اعتبار تحلیل ارائه شده کمک خواهد کرد. برای فلوکی تمام تحلیل‌های معتبر که توسط تریدرها ارائه شده است قابل مشاهده است. این رتبه حاصل تحلیل اطلاعات گذشته نگر 4 سال گذشته هر فرد است. برای مشاهده برترین تریدرهای سهمتو می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

اگر علاقه‌مند به مشاهده جزییات تحلیل‌ها و منابع اطلاعاتی سهمتو هستید می‌توانید با رفتن به پیام محتوای کامل آن را نیز مشاهده کنید. نمونه یکی از تحلیل‌های منتشر شده در زیر ارائه شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *