سرمایه‌گذاری

چگونه بهترین ارز دیجیتال را برای خرید پیدا کنیم؟

این روزها که بازار بورس در رکود به سر می‌برد، بازار ارزهای دیجیتال یا همان کریپتوکارنسی به واسطه دو طرفه بودنش مورد استقبال سرمایه‌گذاران ایرانی قرار گرفته، چرا که آن‌ها می‌توانند در صعود و نزول بازار، سود خوبی از بازار بدست آورند. اما بالطبع همه‌ی افراد برای فعالیت در این بازار تجربه و دانش کافی را ندارند، به همین دلیل یا از روش‌های غیر مستقیم مانند کپی ترید استفاده می‌کنند و یا از سیگنال ارز دیجیتال افراد معتبر در این حوزه استفاده می‌کنند. پس همیشه یک سوال چالش برانگیز در میان سرمایه‌گذاران این است که چگونه بهترین ارز دیجیتال را برای خرید پیدا کنیم؟

در پاسخ به این سوال می‌­توان گفت که در حال حاضر سه روش اصلی به منظور یافتن بهترین ارز دیجیتال برای خرید وجود دارد که ما در ادامه هر سه روش را برای شما شرح می‌دهیم.

روش اول: تحلیل شخصی بر پایه تحلیل تکنیکال و بنیادی ارز دیجیتال

روش اول و پیش­فرض به منظور یافتن بهترین ارزدیجیتال برای خرید، تحلیل شخصی سرمایه‌گذاران است. در این روش افراد بر اساس تجربه ودانشی که در تحلیل تکنیکال و بنیادی دارند به خرید و فروش ارزهای دیجیتال مستعد رشد اقدام می‌کنند. در این روش سرمایه‌گذار فقط متکی به دانش فنی خودش است و به سیگنالی که دیگران در مورد ارزهای دیجیتال ارائه می‌کنند اعتنایی نمی‌کند. . بدیهی است که این توانایی­‌ها نیازمند دانش تکنیکال و بنیادی است که بدون آموزش و تجربه به دست نمی­‌آید.

با این توضیح، می‌­توان این گونه نتیجه ­گیری کرد که تحلیل شخصی، ایده­‌آل­‌ترین روش به منظور یافتن بهترین سهام برای خرید است. اما به این علت که نیازمند دانش تخصصی و گذراندن دوره‌­های آموزشی است، از سوی بسیاری از فعالان ارزهای دیجیتال مورد استقبال قرار نمی‌­گیرد. چرا که خیلی از افراد وقت و حوصله کافی برای آموزش و کسب تجربه را نداشته و به دنبال روش­‌های سریع‌­تر و ساده­‌تری برای کسب درآمد هستند. پس این افراد به سراغ روش‌­های جایگزین می­‌روند.

روش دوم: سرمایه‌گذاری غیرمستقیم

همانطور که در بالا گفتیم بیشتر افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای  دیجیتال را دارند به علت مشغله‌ی کاری نمی‌توانند زمان زیادی را برای کسب سود و سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال صرف کنند. جدا از این موضوع افراد زیادی هستند که آموزش و دانش اولیه برای تحلیل ارزهای دیجیتال را دارند اما ریسک اینکه بر اساس نظرات خود اقدام به سرمایه‌گذاری کنند را نمی‌پذیرند. به همین دلایل افراد دنبال راه جایگزین و مطمئن‌تری برای آغاز سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال می‌گردند. یکی از این روش‌های جایگزین، سرمایه‌گذاری غیرمستقیم است که در بازار ازرهای دیجیتال این روش بیشتر با کپی ترید انجام می‌گیرد.

در معاملات کپی ترید یا رونوشت،  سرمایه گذار یک معامله گر حرفه ای را برای کپی تمام معاملات او انتخاب می کند از آن به بعد تریدر یا معامله گر حرفه ای انتخاب شده، هر خرید و فروشی که در سامانه خود انجام دهد بالافاصله در پرتفوی سرمایه گذار نیز اعمال می شود. به عبارت دیگر سرمایه گذار فقط باید شخص معتبری را برای کپی معاملات انتخاب کند و از این پس معاملات شخص انتخاب شده توسط سامانه کپی تریدینگ در حساب سرمایه گذار اعمال می شود و سرمایه گذار با کپی کردن خودکار معاملات معامله گر انتخاب شده سود خواهد کرد.

روش سوم: سیگنال ارزهای دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی

اغلب سرمایه‌گذارانی که در بازار ارز دیجیتال فعالیت دارند در شبکه‌های اجتماعی فعالیت زیادی دارند چرا که رشد و نزول این بازار تا حدود زیادی به شبکه‌های اجتماعی و اخباری که در این شبکه‌ها انتشار پیدا می‌کند وابسته است. این فعالیت گسترده سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال باعث شده اغلب تحلیلگران بازار ارز دیجیتال در تلگرام و کانالی تلگرامی برای ارائه تحلیل‌های خود ایجاد کنند و بیشتر این تحلیل‌ها از جنس ارائه مستقیم سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال است. با توجه به اینکه این بازار جزو بازارهای نوپا در ایران محسوب می‌شود، بیشتر سرمایه‌گذاران این بازار نیز کم تجربه و یا دانش کافی را برای ترید بر پایه تحلیل خود را ندارند. البته این موضوع بسیار بدیهی است چراکه اغلب سرمایه‌گذاران شغل اول دیگری دارند و نمی‌توانند زمان کافی را برای تحلیل و یادگیری بگذارند. به همین علت از سیگنال خرید و فروش تحلیلگران با تجربه‌تر که در شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌شود برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده می‌کنند. به این دلایل می‌توان شبکه‌های اجتماعی را نیز به عنوان سومین روش برای یافت بهترین ارز دیجیتال برای خرید پذیرفت. اما پیدا کردن بهترین سیگنال ارز دیجیتال در میان کانال‌های ارز دیجیتال پر تعداد بسیار کار سخت و دشواریست که ما راه حلی ساده به شما ارائه می‌کنیم.

چگونه می‌توان بهترین سیگنال ارز دیجیتال را پیدا کرد؟

پیدا کردن بهترین ارز دیجیتال از میان هزاران ارز دیجیتالی که در بازار وجود دارند کار سخت و پیچیده است. از یک طرف باید ارز دیجیتالی که برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنید بنیاد خوبی داشته باشد مانند: بیت کوین، سولانا، کاردانو و از طرف دیگر باید شرایط تکنیکالی خوبی برای خرید داشته باشد، به عبارت ساده‌تر در وضعیت کم ریسکی برای سرمایه‌گذاری باشد.اگر شما فرد با تجربه‌ای نباشید شناسایی چنین ارزهای دیجیتالی کار سخت و دشواری خواهد بود. اما سامانه سهمتو با استفاده از هوش مصنوعی کار را برای خرید بهترین ارز دیجیتال از میان هزاران سیگنال خرید ارز دیجیتال آسان کرده است.

سهمتو با جمع‌آوری تمامی پیام‌های کانال‌های تلگرامی ارزهای دیجیتال و استفاده از هوش مصنوعی، سیگنال‌های خرید و فروش تحلیلگران را در مورد ارزهای دیجیتال مختلف شناسایی می‌کند و بهترین ارز دیجیتال را برای خرید و فروش را در بخش سیگنال‌ها معرفی می‌کند.

سیگنال ارز دیجیتال

علاوه بر این شما با جستجو هر ارز دیجیتال، می‌توانید سیگنال خرید و فروشی که کانال‌های تلگرامی ارز دیجیتال در مورد ارز دیجیتال مورد نظرتان صادر کرده‌اند ببینید و سپس با استفاده از شاخص‌های میزان جذابیت خرید، ریسک سرمایه‌گذاری و شاخص ترس و طمع آن ارز دیجیتال که با استفاده از هوش مصنوعی سهمتو ایجاد شده است، برای خرید یا فروش ارز دیجیتال تصمیم‌گیری کنید.

سیگنال خرید سولانا

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *