آموزشی

افزونه بورسی سهمتو: کل تلگرام در یک نگاه

سرمایه‌گذاران بازار سرمایه برای اطمینان از انتخاب سهام مناسب، از ابزارها و رویکردهای متعددی استفاده می‌کنند. با توجه به تعدد این ابزارها و نیاز به سرعت بالای تصمیم‌گیری، افزونه‌های مختلفی برای این کار توسط شرکت‌ها توسعه پیدا کرده است. افزونه از جمله قابلیت‌های گوگل کروم است که تعامل با فضای مجازی و سایت‌ها را برای کاربران راحت‌تر می‌کند. علی رغم توسعه افزونه‌های متعدد برای سایت‌های بورس اما همچنان جای خالی برخی ابزارها به شدت احساس می‌شود. به عنوان نمونه بسیاری از ما وقتی سهمی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنیم، پیگیر اخبار و تحلیل‌های مرتبط با سهم هستیم تا خیال‌مان از انتخابی که کرده‌ایم راحت شود.

برای پیگیری اخبار و تحلیل‌های مربوطه چه جایی بهتر از تلگرام!

اما از یک طرف تعداد کانال‌های بورسی تلگرام آنقدر زیاد هست که شما برای جا نماندن از اخبار و تحلیل‌ها باید به عضویت تعداد بسیار زیادی کانال و گروه در آیید. شما نمیتوانید تمام در تمام کانال‌های بورسی عضو شوید و هزاران پیام را مطالعه کنید تا خبری از سهم‌تان بدست بیاورید. از سوی دیگر برای مطالعه این پیام‌ها در زمان بازار باید از سایت بورس خارج شوید و در تلگرام به مطالعه این اخبار و اطلاعات بپردازید. افزونه سهمتو هر دوم مشکل شما حل کرده است و کاری که شما می‌خواستید انجام دهید را افزونه سهمتو انجام داده البته به شکلی مدرن‌تر! حتما الان این سوال برای شما پیش اومد که افزونه سهمتو چیست و چطور کار می‌کند؟

افزونه سهمتو چیست و چطور کار می‌کند؟

افزونه در کنار سایت سهمتو کل پیام‌های کانال‌های بورسی را جمع می‌کند و با استفاده هوش مصنوعی متن پیام‌ها سیگنال‌های خرید و فروش را به تفکیک بر اساس تحلیل تکنیکال و بنیادی تشخیص می‌دهد و در آخر نیز به سهم‌ها امتیازی می‌دهد که شما می‌توانید نتیجه بگیرید که آیا وقت خرید سهم است یا فروش آن. ما برای اینکه شما در هر سایت معتبر بورسی بتوانید این اطلاعات را داشته باشید، افزونه‌ای طراحی کردیم.

افزونه سهمتو چیست؟

افزونه سهمتو ابزاری قدرتمندی است که با نصب آن بر روی مرورگر گوگل کروم و فایرفاکس می‌توانید اطلاعات دقیقی از آنچه در مورد سهم‌تان در شبکه اجتماعی تلگرام می‌گویند بدست بیاورید. با نصب این افزونه می‌توانید در هر لحظه خلاصه‌ای از وضعیت هر سهام را با توجه به اطلاعات شبکه اجتماعی دریافت نمایید.

افزونه «سهمتو» چه کار می‌کند؟

افزونه سهمتو دسترسی به خلاصه تحلیل‌های انجام شده در سامانه سهمتو را در تمام سایت‌های متعبر بورسی در اختیار شما قرار می‌دهد. پس از نصب افزونه سهمتو اگر به صفحه هر سهام در سایت‌های بورسی معتبر مانند: TSETMC، کدال، سهامیاب و رهاورد بروید می‌توانید به تحلیل تجمعی کلیه نظرات صاحب‌نظران بازار سرمایه در کانال‌های تلگرامی در مورد سهام مد نظر دست یابید. به عبارت دیگر می‌توانید بفهمید که آیا از دید فعالان شبکه‌های اجتماعی سهم شما موقعیت خرید یا فروش دارد؟

اگر سوالاتی مثل :

  • هر سهم تا چه اندازه مورد توجه فعالان بورسی تلگرام قرار گرفته است؟
  • نسبت توصیه به خرید و توصیه به فروش هر سهام در بین کانال‌های تلگرامی چطور است؟
  • نظر تحلیلگران بورس فعال در تلگرام در مورد هر سهام چیست؟

برای شما هم پیش آمده کافیست افزونه سهمتو رو نصب کنید.

روش نصب افزونه چه شکلی هست؟

1- قبل از همه چیز باید مرورگر گوگل کروم را برروی کامپیوتر خود نصب کنید

2- برای اینکه افزونه را نصب کنید کافیست اینجا را کلیک کنید.

3- حالا با صفحه ای مشابه تصویر زیر روبرو می‌شوید ، روی گزینه افزودن به chrome کلیک کنید.

نحوه ی نصب افزونه سهمتو

4- برای فعال سازی فایل دانلود شده روی گزینه Add extension کلیک کنید.

افزونه سهمتو

5- بعد از نصب افزونه باید آن‌را به بالای کروم خود پین کنید. برای اینکه کافیست ابتدا روی آیکون مشخص شده در تصویر کلیک کنید سپس روی علامت پین کلیک کنید.

چگونه افزونه سهمتو را به کروم اضافه کنیم

6- افزونه با موفقیت نصب شده وحال کافیست شما به صفحه سهم مورد نظر در یکی از سایت‌های TSETMC، کدال، سهامیاب و رهاورد بروید و روی آیکون افزونه در بالای مرورگر قرار دارد کلیک کنید تا اطلاعات آن را در شبکه‌های اجتماعی ببینید.

نحوه ی کار با افزونه سهمتو

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *