آموزشی

همه چیز در مورد DOGS (داگز)، از تولد تا لیست شدن

در مدت اخیر تقریبا تمام خبرهای مهم دنیای رمزارزها و WEB3 معطوف به تلگرام است. از رونمایی از ناتکوین و رسیدن به اندازه بازار میلیارد دلاری تا بازی همستر و ریزش تون کوین حالا هم خبر لیست شدن رمزارز داگز (DOGS) در صرافی‌ها نشان دهنده هدفگذاریت تلگرام برای رسیدن به قله دنیای وب3 است. سوال اصلی بسیاری از کاربران این است که کوین داگز (سگها) چیست و چه آینده ای پیش روی آن است؟

پروژه داگز (DOGS) چطور متولد شد؟

 

این روزها میم کوین داگز که با الهام از شخصیت اسپاتی ساخته شده است در صدر خبرها قرار گرفته است. اما جالب است بدانید که شخصیت اصلی داگز یعنی همان اسپاتی بر گرفته شده از نماد غیررسمی VK است که پاول دوروف آن را طراحی کرده است. اسپاتی که اولین بار در جریان یک حراجی خیریه متولد شد به سرعت به شخصیتی محبوب در شبکه های اجتماعی تبدیل شد و به نظر میرسد حالا دوروف قصد دارد آن را دوباره به دنیای رمزارزها وارد کند. نکته مهم پروژه داگز (DOGS) این بود که برای دریافت توکن‌های آن نیاز به هیچ فعالیت خاصی نبود و تنها با ورود به آن و با مشاهده عمر اکانت تلگرام خود می‌توانستید این توکن ها را بر اساس عمر اکانت تلگرام وخد به دست آورید.

به عبارت دیگر این توکن بر خلاف سایر ایردراپهای تلگرام از نوع کلیکی (Tap to earn) نیست. البته روش‌های دیگری مثل دعوت از دوستان هم برای گرفتن داگز وجود داشت که باعث شد برخی افراد تعداد قابل‌ توجهی از این رمزارز را به‌طور کاملاً رایگان کسب کنند.

داگز در صرافی‌ها لیست شد

 

همانطور که گفته شد پروژه DOGS در تلگرام یک نوآوری جامعه‌محور است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از حساب تلگرام خود، توکن‌های DOGS را به دست آورند. حالا تیم توسعه دهنده توکن داگز طبق وعده‌ای که به کاربران خود داده بودند، پروژه را در صرافی‌های رمزارز بزرگ جهان ازجمله بایننس لیست کردند. این یعنی امکان فروش داگز از همین حالا فراهم شده است.

لازم به ذکر است همزمان با لیست شدن داگز در صرافی‌های معتبر دنیا بسیاری از صرافی‌های ایرانی نیز داگز را به سبد محصولات خود اضافه کردند. در حال حاضر امکان خرید و فروش این رمزارز در نوبیتکس، تبدیل و بیتپین لیست شده است.

نحوه برداشت کوین داگز

 

در حال حاضر امکان برداشت کوین داگز و خرید و فروش آن فراهم شده است. اگر قبلا کیف پول تون کیپر خود را را ربات داگز متصل کرده باشید، در حال حاضر می‌توانید با زدن روی گزینه Claim on chain توکن‌های خود را به کیف پول خود منتقل کنید. البته باید توجه داشته باشید که برای این کار باید حداقل 0.4 تون در حساب خود داشته باشید تا بتوانید کارمزد این بخش را پرداخت کنید. لازم به ذکر است به دلیل تقاضای بالا در حال حاضر تون کیپر با کندی مواجه شده است و اطلاعیه هایی را نیز منتشر کرده است. اما جای نگرانی وجود ندارد و با کمی تاخیر حتما انتقال انجام خواهد شد.

آینده  و چشم انداز داگز (DOGS)

پروژه DOGS به دنبال گسترش جامعه خود و افزایش تعاملات کاربران است. اما با توجه به نوآوری پایین و جدید بودن پروژه و همچنین نوسانات بالای ذاتی دنیای میم کوین‌ها پیش بینی دقیق آینده داگز بسیار پیجیده است. اما به نظر میرسد به دلیل استقبال گسترده از پروژه که ارزش بازار آن را به بیش از 800 میلیون دلار رسانده است، آینده نسبتا روشنی پیش روی آن باشد. البته این اتفاق در صورتی خواهد افتاد که بتواند در آینده به یک پروژه کاربردی تبدیل شود و به نوعی از یک میم کوین ساده مسیر خود را جدا کند.

آیا قیمت داگز بالا می‌رود؟

برای تحلیل آینده قیمت داگز هنوز خیلی زود است چرا که تحلیل های معتبر زیادی در مورد آن منتشر نشده است. اما برخی معتقدند ممکن است شاهد رشد قابل‌توجهی در قیمت آن باشیم.درحال حاضر تنها تحلیلی که در مورد داگز بر روی شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است، معتقد به افزایش قیمت داگز در آینده است.  در صورت علاقه برای مشاهده آخرین تغییرات داگز می‌توانید از صفحه اختصاصی داگز (DOGS) اطلاعات را دنبال نمایید.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *