سرمایه‌گذاری

زندگی سالم‌تر با رمزارزGMT

تولد ارزدیجیتال GMT و پروژه STEPN

رمزارز استپن (GMT) توسط یک کمپانی استرالیایی به نام ساتوشی لب  و توسط تیمی که سابقه درخشانی در حوزه بازی‌سازی و ارزدیجیتال داشتند توسعه داده شده است. GMT در اصل توکن حاکمیتی پروژه استپن (STEPN) است که دارندگان آن می‌توانند در تصمیمات مدیریتی پروژه مشارکت کنند و از این طریق کسب درآمد داشته باشند.

مطابق وایت‌پیپری که از استپن GMT منتشر شده است این پروژه به دنبال ترغیب مردم دنیا به تجربه کردن یک زندگی سالم‌تر است. کوین GMT با شعار حرکت کن و درآمد کسب کن شروع به کار کرد. این پروژه در واقع یک اپلیکیشن موبایل است که به کاربران خود برای فعالیت‌های فیزیکی مانند پیاده‌روی، دویدن آهسته و یا دویدن در فضای باز، توکن‌های رمزارز پاداش می‌دهد. هدف ثانویه این پروژه اتصال مردم به WEB3 و همچنین حرکت به سمت زندگی بدون کربن بوده است.

به گفته کارشناسان استپن نخستین پروژه‌ای است که به‌طور موثر فعالیت‌های فیزیکی و مفهوم کسب درآمد را با هم ترکیب کرده و بین 500 پروژه در رویداد هکتان (Hackathon) سولانا در سال 2021، موفق به کسب جایگاه چهارم شده است. منبع درآمد این پروژه، کارمزدهای پلتفرم و حق امتیاز محتوای ویژه آن عنوان شده که به‌منظور توسعه عملکرد این اپلیکیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

GMT در واقع یکی از توکن‌های پروژه STEPN است. استپن از یک سیستم دو توکنی استفاده می‌کند که GST و GMT نام دارند. GST( توکن ساتوشی سبز) یک توکن کاربردی با عرضه نامحدود است که برای خریدهای درون برنامه‌ای استفاده می‌شود. اماGMT ( توکن متاورس سبز) یک توکن حاکمیتی با عرضه محدود ۶ میلیار است که به دارندگان آن اجازه می‌دهد برای شرکت در رأی‌گیری GMT را استیک کنند. پاداش‌های استیکینگ: استیک کنندگان GMT می‌توانند در مورد توزیع پاداش‌های استیکینگ رأی دهند.

کاربران می‌توانند با شرکت در فعالیت‌های مرتبط با بازی‌ها یا صرفاً با دویدن پس از رسیدن به شرایط خاصی، GMT کسب کنند.

مهم‌ترین ویژگی STEPN و توکن GMT این است که توانسته است ورزش‌کردن، بازی‌ها و کسب درآمد را با یکدیگر ادغام کند. مکانیزم کار به این صورت است که کاربران پس از خرید NFT کفش‌های ورزشی (Sneakers)  در بازار این اپلیکیشن، می‌توانند با پیاده‌روی و دویدن در روزمره خود، درآمد کسب کنند. این اپلیکیشن حاوی محتوای بازی نیز است و کاربران حین فعالیت‌های خود، صندوق‌های گنج را به‌صورت تصادفی پیدا می‌کنند. همچنین امکان ارتقای قابلیت‌های کفش‌ها وجود دارد.

از کجا GMT  بخریم؟

برای خرید و فروش GMT می‌توانید از صرافی‌های معتبر داخلی و خارجی استفاده کنید. GMT  در حال حاضر در صرافی‌های بزرگ رمزارز از جمله بایننس، OKX، Bybit، BingX و FTX قابل خرید و فروش است همچنین صرافی‌های ایرانی مختلفی نیز این کوین را در لیست خود قرار داده‌اند و امکان خرید و فروش آن را برای کاربران فراهم کرده‌اند.

GMT چقدر رشد کرده است؟

رمزارز GMT در آغازین روزهای خود و در کمتر از 41 روز توانست رشد 34000 درصدی را نشان دهد که برای سرمایه‌گذاران رشد بسیار بی‌نشری بوذه است. کاربران در بازار اپلیکیشن استپن می‌توانند به خرید و فروش و اجاره NFT کفش‌های ورزشی (Sneakers)، الماس (Gem) و نشان‌های (Badge) خود بپردازند و از طریق پیاده‌روی و دویدن، ارز دیجیتال GMT را به‌عنوان پاداش دریافت کنند؛ سپس می‌توانند این رمزارز را تبدیل به پول و یا در بازی‌های اپلیکیشن استفاده کنند.

قیمت لحظه‌ای ارز GMT

کوین GMT همانند بسیاری از ارزهای دیجیتال نوسانات زیادی را تجربه کرده است. به عنوان مثال این ارز در طول 6 ماهه قیمتی بین 0.39 تا 0.13 را تجربه کرده است که نوسانات بسیار زیادی را نشان می‌دهد. سهمتو در صفحه اختصاصی GMT  قیمت را برای بازه‌های مختلفی به شما نشان می‌دهد. همچنین قیمت لحظه‌ای GMT نیز در صفحه اختصاصی آن قابل مشاهده است.


آینده ارز استپن GMT

با توجه به حجم معاملات توکن GMT و وضعیت توسعه اپلیکیشن‌ها در بلاک چین سولانا، آینده ارز استپن GMT امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد. انتظار می‌رود که با توسعه و پیشرفت متاورس، ابزارها و اپلیکیشن‌های بیشتری در آینده ساخته شوند که قابلیت توکنیزه‌کردن فعالیت‌ها در دنیای واقعی را داشته باشند. در این حوزه، استپن به‌عنوان یک پیشرو در دنیای وب 3، توانسته یک مکانیزم بازی و سرگرمی را به فعالیت‌های روزمره‌ مردم اضافه کند. علی رغم نوظهور بودن این پروژه تا کنون توانسته است عملکرد خوبی را از خود نشان دهد و بنا به نظر برخی سرمایه‌گذاران ارز GMT با دیدگاه بلندمدت و با توجه به کاربردهای آن، می‌تواند رشد خوبی را تجربه کند.

پیش‌بینی آینده ارز GMT

تریدرها و تحلیل‌گران مختلف اطلاعات مختلفی را در مورد GMT منتشر کرده‌اند. در ماه اخیر 7 تحلیل در مورد GMT منتشر شده است که بیشتر آن‌ها پیشنهاد خرید این ارزدیجیتال را داشته‌اند و فقط یک تحلیل‌گر در مورئ فروش آن اظهار نظر کرده است اما با توجه به رتبه بالای تریدر پیشنهاد سهمتو نیز بر ر.ی خنثی قرار گرفته است.

بر اساس نظر تریدرهایی که در مورد GMT تحلیل ارائه کرده‌اند حداکثر سود تخمینی از GMT در حدود 717% است و قیت این کوین بین 0.116 تا 1.09تخمین زده شده است. میانگین نظرات تریدرها نیز در حدود 0.385 است که فاصله زیادی از قیمت فعلی دارد و می‌تواند نویدبخش یک رشد خوب برای این رمززارز باشد.

لازم به ذکر برای هر تحلیل ارائه شده خلاصه‌ای از نظرات به صورت تارگت قیمتی ارائه شده یا حد ضرر ارائه شده مشخص شده است. همچنین همانطور که در شکل آمده است رتبه هر تریدر در کنار قیمت نیز ارائه شده است که به شما برای تشخیص میزان اعتبار تحلیل ارائه شده کمک خواهد کرد. برای GMT تمام تحلیل‌های معتبر که توسط تریدرها ارائه شده است قابل مشاهده است. این رتبه حاصل تحلیل اطلاعات گذشته نگر 4 سال گذشته هر فرد است. برای مشاهده برترین تریدرهای سهمتو می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

لازم به ذکر است اگر علاقه‌مند به مشاهده جزییات تحلیل‌ها و منابع اطلاعاتی سهمتو هستید می‌توانید با رفتن به پیام محتوای کامل آن را در صفحه کوین از اینجا مشاهده کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *