تحلیلی

دوج کوین، آیا کوین مورد علاقه ایلان ماسک پتانسیل رشد دارد؟

 

دوج کوین (DOGE) بخش زیادی از محبوبیت  و رشد خود را مدیون حمایت‌های ایلان ماسک است. ارز دیجیتال دوج (DOGE) پس در سال 3012 و به عنوان یک شوخی وارد دنیای رمزارزها شد. این رمزارز برای شوخی کردن با گسترش سریع ارزهای دیجیتال در آن زمان توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمر طراحی شد. اما رمزارز دوج به سرعت مورد اقبال جامعه قرار گرفت و با حمایت‌های آنها توانست به یک بازیگر مهم در بازار رمزارزها تبدیل شود. در حال حاضر دوج کوین بر خلاف زمان تولد خود نقشه راهی برای توسعه خود ارائه کرده است و قرار است توسعه‌های زیادی روی شبکه و رمزارز دوج انجام شود تا امنیت و تقاضا برای ارز دیجیتال دوج را افزایش دهد.

تاریخچه تولد دوج کوین

رمزارز دوج در ابتدا به عنوان یک جایگزین سرگرم کننده برای ارزهای دیجیتال جدی تر راه اندازی شد. توسعه دهندگان دوج کوینمی‌خواستند ارز اینترنتی سرگرم کننده و دوستانه‌ای بسازند. ارزش بازار دوج کوین در طول جهش قیمتی که در سال 2017 و 2018 برای بازار ارز دیجیتال اتفاق افتاد به بیش از 1 میلیارد دلار رسید و همچنان حضور قابل توجهی در بازار حفظ کرده است، به طوری که ارزش بازار آن در حال حاضر در حدود 15 میلیارد دلار است. دوج کوین به لحاظ سرعت تراکنش از بیتکوین وضعیت بهتری دارد که همین موضوع باعث رشد آن شده است. برخلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال، دوج کوین هیچ سقف سختی برای کل عرضه خود نکرده است که آن را به یک دارایی تورمی تبدیل می‌کند.

تغییرات قیمت دوج کوین چقدر است؟

 

دوج کوین در طول سه ماه گذشته روند نزولی را طی کرده است و به جر یک رشد مقطعی در حوالی مرداد ماه کل مدت در حال ریزش بوده است. اما طی 24 ساعت گذشته معاملات دوج کوین (DOGE) افزایش چشمگیری داشته است و رشد قیمتی داشته است. همچنین داده‌های اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های فعال روزانه دوج‌کوین با افزایشی ۳۲ درصدی طی روز گذشته به ۵۵,۴۴۰ عدد رسیده است که بالاترین میزان در ۳۰ روز اخیر محسوب می‌شود.

موارد بالا نشان دهنده تحرکاتی در رمزارز دوج است که می‌تواند نوید یک رشد قیمت را برای این ارز دیجیتال بدهد. آینده دوج کوین همچنان موضوع مورد بحث میان تحلیلگران و سرمایه‌گذاران است. در حالی که برخی آن را یک میم کوین با کاربردهای محدود می‌دانند، برخی دیگر از تریدرها برای ان پتانسیل رشد بالایی را متصور هستند. این گروه جامعه متعهد و پذیرش فزاینده آن در میان تریدرها را عامل رشد قیمت دوج کوین اعلام می‌کنند. همچنین تایید چهره‌ها و سلبریتی‌هایی مانند ایلان ماسک نیز تاثیر بسزایی در رشد قیمت رمزارز دوج دارد. برخی تریدرها در بلند مدت حتی قیمت‌های بیش از 2.5 دلار را برای دوج کوین اعلام کرده‌اند.

جمع‌بندی تریدرها در مورد دوج کوین چیست؟

 

بر اساس نظر تریدرهایی که در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها تحلیل‌های خود را منتشر کرده‌اند، 78 نفر معتقد به افزایش قیمت رمزارز دوج و 24 نفر معتقد به فروش دوج کوین هستند.این اطلاعات بر اساس موارد منتشر شده در یک ماه اخیر ارائه شده است.

اما نکته جالبت توجه در مورد دوج کوین جمع‌بندی تریدرها در مورد حدود قیمتی دوج است. قیمت دوج کوین در حال حاضر 0.105 دلار است که بالاترین هدف قیمتی ارائه شده برای آن 0.23 دلار یعنی حدود 100% بالاتر از قیمت فعلی است. همچنین میانگین نظرات تریدرها سودی در حدود 19.7% را برای دوج متصور هستند که با رسیدن دوج کوین به قیمت 0.126 محقق خواهد شد.

 

 

اما نکته ابهام آمیز در مورد دوج کوین تفاوت نگاه 100 تریدر برتر سهمتو با کلیه افراد فعال است. بر اساس نظر 100 تریدر برتر سهمتو قیمت دوج کوین در حدود 0.2% کاهش خواهد یافت که نشان دهنده عدم پیش‌بینی رشد برای دوج کوی است. 100 تریدر برتر قیمت دوج را بین 0.085 تا 0.125 دلار پیش‌بینی کرده‌اند که باید در تحلیل این کوین مورد توجه قرار گیرد.

لازم به ذکر است برای مشاهده اطلاعات لحظه ای دوج می‌توانید از صفحه اختصاصی دوج در سهمتو (DOGE) استفاده نمایید. برای بررسی صحت تحلیل‌های ارائه شده و همچنین مشاهده خلاصه اطلاعات منتشر شده، خلاصه‌ای از نظرات به صورت تارگت قیمتی ارائه شده یا حد ضرر ارائه شده مشخص شده است. همچنین همانطور که در شکل آمده است رتبه هر تریدر در کنار قیمت نیز ارائه شده است که به شما برای تشخیص میزان اعتبار تحلیل ارائه شده کمک خواهد کرد. برای DOGE تمام تحلیل‌های معتبر که توسط تریدرها ارائه شده است قابل مشاهده است. این رتبه حاصل تحلیل اطلاعات گذشته نگر 4 سال گذشته هر فرد است. برای مشاهده برترین تریدرهای سهمتو می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

چه کسانی در دوج سود کرده‌اند؟

علی رغم ریزش قیمت و وضعیت فعلی دوج کوین هنوز هم تریدرهایی هستند که با تحلیل مناسب دوج توانسته‌اند سود خوبی از این رمزارز کسب کنند. برای مشاهده این افراد که برخی از آن‌ها در شکل پایین مشخص شده‌اند می‌توانید به صفحه اختصاصی این کوین در سهمتو مراجعه کنید. این تریدرها به همراه سوابق تحلیلی هر تریدر در شکل زیر ارائه شده است. برای هر تحلیل ارائه شده خلاصه‌ای از نظرات به صورت تارگت قیمتی ارائه شده یا حد ضرر ارائه شده به انضمام رتبه تریدرها است. این رتبه حاصل تحلیل اطلاعات گذشته نگر 4 سال گذشته هر فرد است. برای مشاهده برترین تریدرهای سهمتو می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

لازم به ذکر است اگر علاقه‌مند به مشاهده جزییات تحلیل‌ها و منابع اطلاعاتی سهمتو هستید می‌توانید با رفتن به پیام محتوای کامل آن را در صفحه دوج کوین از اینجا مشاهده کنید.

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *