تحلیلی
موضوعات داغ

آینده میم کوین محبوب پپه (PEPE) از دید نخبگان بازار ارز دیجیتال

پروژه پپه چیست؟

پروژه پپه (PEPE) یکی از میم‌کوین‌های مبتنی بر شبکه اتریوم است که در سال 2023 راه‌اندازی شده است. ارز دیجیتال پپه همانند بسیاری دیگر از میم‌کوین‌ها ارزش ذاتی یا کاربرد خاصی ندارد و صرفاً برای سرگرمی و به عنوان یک میم‌کوین طراحی شده است. شخصیت “Pepe the Frog” که نقش مهمی هم در موفقیت پروژه پپه (PEPE) ایفا کرده است، بر گرفته از شخصیتی است که مت فیوری در سال 2005 آن را خلق کرده است و یکی از نمادهای محبوب اینترنتی است. اما این نماد هیچ ارتباطی با مت فیوری ندارد و سازندگان این میم کوین ناشناس هستند.

آیا قیمت PEPE بالا می‌رود؟

در مورد آینده قیمتی پپه (PEPE) تحلیل‌های مختلفی وجود دارد از جمله دلایل رشد قیمتی پپه به عقیده برخی تحلیل‌گران پروژه‌های جدید، ایردراپ‌ها و رویدادهای اجتماعی آتی این میم‌کوین است که منجر به افزایش قیمت خواهد شد. این تحلیل‌ها بر این باورند که اگر پپه بتواند کاربردهای واقعی و موارد استفاده در دنیای واقعی پیدا کند و با پلتفرم‌های DeFi یا بازارهای NFT ادغام شود، می‌تواند ارزش بیشتری پیدا کند. برخی پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که قیمت پپه ممکن است تا پایان سال 2024 به 0.000017 دلار برسد و در سال 2025 به 0.000025 دلار افزایش یابد. با این حال، این پیش‌بینی‌ها به شرایط بازار و عملکرد کلی ارزهای دیجیتال بستگی دارد و ممکن است تغییر کند.

نکته مهمی که در روزهای نخست منجر به افزایش قیمت PEPE گردید لیست شدن آن توسط بایننس بوده است. بایننس، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال، پپه را در برنامه Simple Earn خود لیست کرد و به کاربران خود تا 9% سود سالانه برای نگهداری پپه ارائه داد. این اقدام باعث افزایش تقاضا و جذب سرمایه‌گذاران جدید شد.

این روزها نیز با توجه به فضای مثبت در بازار ارزهای دیجیتال و خبرهای مثبت حول میم‌کوین PEPE احتمال افزایش قیمت این میم‌کوین در میان مدت وجود دارد. انتظار می‌رود در سال 2024 اعلامیه‌های مهم بیشتری در مورد توسعه پروژه پپه منتشر شود که می‌تواند باعث افزایش قیمت شود.

از سوی دیگر نوسانات بالا و ترس از رگولاتوری برخی را به این باور رسانده است که این ارزدیجیتال ممکن است نتواند قیمت‌های مورد انتظار را ببیند.

نظر تریدرهای برتر دنیا در مورد PEPE چیست؟

سهمتو بر اساس معیارهای متعددی وضعیت آینده قیمت ارزدیجیتال  پپه (PEPE) را بررسی می‌کند. همانطوری که در نمودار زیر نیز مشخص است برای پپه 44 تحلیل در این ماه ارائه شده است که 36 نفر معتقد به خرید و 8 نفر معتقد به کاهش قیمت هستند که در نمودار زیر قابل مشاهده است.

 

پیش‌بینی‌های مختلفی در مورد آینده قیمتی پپه در دو ماه اخیر ارائه شده است که از 0.0000077223 تا 0.000026336 متغیر است.  اما میانگین قیمتی ارائه شده برای پپه عدد  0.000017است که بالاتر از قیمت فعلی این ارز است. پروژه PEPE پیش بینی برای رمز ارز پپه نشان می‌دهد که اگر قادر به حفظ سطوح پشتیبان تعیین شده باشد و موفق به شکستن سطوح مقاومت پیش رو شود، احتمال بروز یک روند مثبت وجود دارد. نمودار زیر نشان دهنده محدوده تغییرات این ارز است.

در صفحه پپه می‌توانید تمام نظرات تریدرهایی که در مورد این ارزدیجیتال صحبت کرده‌اند را مشاهده کنید. به عنوان مثال همانطور که در شکل مشخص است تریدر با رتبه 13 هدف قیمتی 0.000174  را برای پپه ارائه کرده است.

لازم به ذکر همانطور که در شکل نیز مشخص است رتبه هر تریدر نیز ارائه شده است که به شما برای تشخیص می‌زان اعتبار تحلیل ارائه شده کمک خواهد کرد. این رتبه حاصل تحلیل اطلاعات گذشته نگر 4 سال گذشته هر فرد است. برای مشاهده برترین تریدرهای سهمتو می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *