تحلیلی

آشنایی با LRC: رمزارز محبوب دنیای غیرمتمرکزها

لوپرینگ (LRC) یک ارز دیجیتال است که برای تسهیل معاملات غیرمتمرکز طراحی شده است و در حال حاضر به عنوان یکی از بازیگران اصلی حوزه سرمایه‌گذاری غیرمتمرکز شناخته می‌شود. این پروتکل از طریق استفاده از فناوری به نام zk-Rollups، کارایی و مقیاس پذیری صرافی‌ها را بهبود می‌بخشد و باعث افزایش سرعت تراکنش‌ها و کاهش هزینه‌ها می‌شود. لوپرینگ در حال حاضر به دنبال پیاده سازی DAO خود است که امکان مشارکت کاربران در تصمیمات اساسی این ارزدیجیتال را به کاربران واگذار خواهد کرد.

تأسیس و راه‌اندازی لوپرینگ (LRC)

رمزارز لوپرینگ در سال 2017 توسط دانیل وانگ تأسیس شد. هدف وانگ حل مشکلات مربوط به ناکارامدیهای صرافیهای متمرکز ارزدیجیتال بود و در تلاش بود تا امکان معامله برای کاربران را بدون واسطه فراهم کند. این پروتکل رسما در سال 2018 به بازار عرضه گردید. فناوری که ارز دیجیتال LRC از آن استفاده می‌کند zk-Rollups یا زک رول آپ نام دارد که یک راهکار 2 لایه و مقیاس‌پذیر است. پروتکل رمزارز لوپرینگ به آن امکان می‌دهد تا 2025 معامله در ثانیه را پردازش نماید. این پروتکل به این صورت کار می‌کند که تراکنش‌ها را از زنجیره جمع‌آوری می‌کند و سپس به صورت یک تراکنش واحد به اتریوم ارسال می‌کند که باعث کاهش هزینه و حجم تراکنش‌ها می‌شود.

لوپرینگ همچنین در سال 2020 صرافی غیرمتمرکز خود را نیز راه اندازی کرد که باعث افزایش توجه‌ها به رمزارز LRC و افزایش قیمت آن گردید. این صرافی به کاربران اجازه می‌دهد دارایی‌های خود را به صورت مستقیم معامله کنند و مشکلات رایج صرافی‌های متمرکز مانند هزینه‌های بالا و ریسک‌های امنیتی را نداشته باشد.

عرضه اولیه کوین LRC و تغییرات قیمت

توکن LRC در تاریخ سال 2017 برای اولین بار عرضه شد و به عرضه اولیه آن با قیمتی در حدود 0.104 انجام شد. با توجه به خوش‌بینی‌هایی که نسبت به این کوین وجود داشت قیمت آن رشد زیادی کرد و حتی تجربه رسیدن به قیمت‌های بیش از 1 دلار را برای سرمایه‌گذاران ثبت کرده است. بالاترین قیمت این کوین در حدود 1.44 دلار بوده است که در اوایل سال 2018 ثبت شده است. اما همانند بسیاری از ارزهای دیجیتال این رمزارز نیز نتوانست رشد خود را حفظ نماید و مجدد با کاهش قیمت مواجه شده است و قیمت آن به محدوده عرضه اولیه آن بازگشته است.

در طول یکسال گذشته پس از مدتی سکون قیمت این رمزارز توانست رشد خوبی را تجربه کند و قیمت آن تا محدوده 0.3540 نیز افزایش یافت اما مجدد در شش ماه اخیر با کاهش قیمت مواجه شد و قیمت آن به کمترین قیمت خود در طول 1 سال گذشته رسیده است و اکنون در محدوده 0.1182 معامله می‌گردد.

برای مشاهده اطلاعات لحظه ای این رمزارز می‌توانید وارد صفحه اختصاصی ارزدیجیتال LRC شوید

آیا کوین LRC برای خرید مناسب است؟

تحلیل کوین LRC نشان می‌دهد که مجدد برخی تریدرهای برتر به آینده این ارزدیجیتال امیدوار شده‌اند و احتمال افزایش قیمت آن را می‌دهند. همانطور که در شکل زیر نیز مشخص است در طول یک ماه گذشته 3 تحلیلگر رمزارز خرید این کوین را پیشنهاد داده‌اند و هیچ تریدری نیز رای به فروش آن نداشته است که نشانه مثبت بودن این کوین در آینده است.

رمزارز لوپرینگ (LRC) تا چه قیمتی بالا می‌رود؟

ارز دیجیتال لوپرینگ بر اساس تحلیل‌های ارائه شده توسط تریدرها میتواند تا حدود 23.5% افزایش قیمت را به عنوان اولین هدف قیمتی خود تجربه نماید. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط تریدرها هدف اول قیمتی این کوین در حدود 0.146 است که از میانگین نظرات تریدرهای فعال در ارز دیجیتال به دست آمده است.

همچنین بر اساس نظرات تریدرها ارز دیجیتال لوپرینگ می‌تواند حداکثر تا 0.176 دلار افزایش قیمت را تجربه کند که بالاترین هدف قیمتی اعلام شده است. لازم به ذکر است کف احتمالی قیمت نیز 0.117 است که فاصله کمی را تا قیمت فعلی دارد و نشان می‌دهد این رمزارز در حال حاضر در کمینه قیمتی خود برای سرمایه‌گذاری احتمالی قرار دارد. این حدود قیمتی برای LRC بر اساس تمام تحلیل‌های معتبر که توسط تریدرها ارائه شده است قابل مشاهده است. این رتبه حاصل تحلیل اطلاعات گذشته نگر 4 سال گذشته هر فرد است. برای مشاهده برترین تریدرهای سهمتو می‌توانید اینجا را کلیک کنید. همچنین بر اساس اطلاعات تحلیل شده برای LRC بهترین تریدر نیز مشخص شده است. این تریدرها را به عنوان top gainer هر رمزارز می‌توانید دنبال کنید و از تحلیل‌هایی که روی رمزارز شما ارائه می‌کنند استفاده کنید. با توجه به سابقه درخشان این تریدرها، احتمال سود آوری آن‌ها روی رمزارز شما می‌تواند بیش از بقیه باشد.

لازم به ذکر است اگر علاقه‌مند به مشاهده جزییات تحلیل‌ها و منابع اطلاعاتی سهمتو هستید می‌توانید با رفتن به پیام محتوای کامل آن را در صفحه کوین از اینجا مشاهده کنید.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *