تحلیلی

گالا، پروژه هیجان‌انگیز و آینده‌دار گیمینگ

این روزها بازی‌های بلاکچینی  و تکنولوژی‌های مرتبط با متاورس به پای ثابت موضوعات مرتبط با دنیای ارزدیجیتال تبدیل شده‌اند و تقریبا تمام فعالان حوزه رمزارز اتفاقات این حوزه را به دقت دنبال می‌کنند. یکی از پروژه‌های محبوبی که در همین سال‌ها به بازار معرفی شد مربوط به رمزاز گالا است. رمزارزگالا (GALA) که امروز یکی از پروژه‌های محبوب در حوزه بازی‌های بلاکچینی است در سال 2020 به بازار معرفی شده است. این ارزدیجیتال به دولوپرها (توسعه دهندگان نرم‌افزار) این امکان را می‌دهد که به راحتی بازی‌های خود را بسازند و بازیکنان می‌توانند با استفاده از گالا کوین، از امکانات درون بازی استفاده کنند و دارایی‌های درون بازی را خریداری و معامله کنند.

در واقع رمزارز گالا (GALA) به عنوان توکن اصلی این اکوسیستم بازی‌های بلاکچینی گالا (Gala Games)  توسعه یافته است به کاربران اجازه می‌دهد تا در بازی‌های مختلف شرکت کنند و پاداش بگیرند.

اکوسیستم گالا گیمز چیست؟

همان‌طور که پیشتر ذکر شد گالا گیمز (Gala Games) شرکتی است که رمزارز گالا را معرفی کرده است و در زمینه توسعه بازی‌های بلاکچینی فعالیت می‌کند. نکته منحصر به فرد این شرکت به به جز ساخت بازی طراحی اکوسیستم گالا برای تغییر نگرش مردم در خصوص آیتم‌های درون بازی است. آیتم‌های بازی‌های این شرکت به فرم توکن‌هایی بی‌همتا طراحی شده است و قابل خرید، فروش و انتقال به غیر است. در واقع گالا با این کار می‌خواهد به آیتم‌های درون بازی‌ها عمری جاودانه ببخشد .

گالا چقدر محبوبیت دارد؟

اکوسیستم گالا در حال حاضر توانسته است بیش از ۳ میلیون کاربر فعال ماهانه را به خود جذب کند و بالای ۲۶ هزار عدد توکن NFT به فروش رسانده است که قیمت ۳ میلیون دلار بیشترین رقم پرداخت شده برای یک توکن این شرکت بوده است.

توکن گالا (GALA) چیست؟

توکن گالا این توکن بر بستر شبکه اتریوم و مبتنی بر استاندارد ERC-20 است. عرضه کل توکن گالا کمی بیش از ۲۷ میلیارد عدد است که همه آن در حال حاضر در بازار در حال معامله است. این توکن به لحاظ ارزش بازار در حال حاضر یکی از توکن‌های مطرح است و در بین 100 توکن برتر بازار قرار دارد.

آیا قیمت توکن گالا (GALA) بالا می‌رود؟

رمزارز گالا در یک سال اخیر رشد خاصی را تجربه نکرده است و با وجود ریزش شدید قیمت در چند ماه اخیر و رسیدن قیمت امروز آن به  0.017239 دلار همچنان حداقل 30% بیشتر از قیمت ابتدای سال آن و محدوده 0.0132 دلاری است. گالا در اوج قیمت خود در 12 ماه گذشته توانسته است تا محدوده 0.0532 دلاری را هم لمس کند. برای مشاهده تغییرات قیمت و سایر اطلاعات می‌توانید به صفحه اختصاصی گالا در سهمتو مراجعه کنید.

در حال حاضر بر اساس نظر تحلیل‌گرانی که در فضای مجازی فعالیت دارند، گالا می‌تواند در آینده رشد خوبی را تجربه کند. از بین تریدرهایی که در مورد گالا تحلیل ارائه کرده‌اند 11 تریدر در ماه اخیر به خرید گالا رای داده‌اند و تنها 1 نفر معتقد به کاهش قیمت و فروش گالا بوده است.

همچنین بر اساس جمع‌بندی انجام شده توسط سهمتو تریدها کف قیمت احتمالی گالا را 0.01113 دانسته‌اند و بالاترین هدف قیمتی آن 0.039 دلار ارائه شده است. بر اساس نظر تریدرها هدف اول قیمتی 0.0187 دلار ارائه شده است که می‌تواند سود 8.5% را نسبت به قیمت فعلی در پی داشته باشد.

همچنین سهمتو برای هر ارزدیجیتال یا حتی سهام بورسی نظر کلیه تریدرها را نیز ارائه کرده است. به عنوان مثال در شکل زیر نیز نظر هر تریدر به همراه رتبه تریدر به صورت خلاصه نظرات آورده شده است که نشان دهنده حدود قیمتی مد نظر هر تریدر است. برای هر تحلیل ارائه شده خلاصه‌ای از نظرات به صورت تارگت قیمتی ارائه شده یا حد ضرر ارائه شده مشخص شده است.  در این بخش برای GALA تمام تحلیل‌های معتبر که توسط تریدرها ارائه شده است قابل مشاهده است. این رتبه حاصل تحلیل اطلاعات گذشته نگر 4 سال گذشته هر فرد است. برای مشاهده برترین تریدرهای سهمتو می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

برای گالا بهترین تریدر نیز مشخص شده است. این تریدرها را به عنوان top gainer هر رمزارز می‌توانید دنبال کنید و از تحلیل‌هایی که روی رمزارز شما ارائه می‌کنند استفاده کنید. با توجه به سابقه درخشان این تریدرها، احتمال سود آوری آن‌ها روی رمزارز شما می‌تواند بیش از بقیه باشد.

لازم به ذکر است اگر علاقه‌مند به مشاهده جزییات تحلیل‌ها و منابع اطلاعاتی سهمتو هستید می‌توانید با رفتن به پیام محتوای کامل آن را در صفحه کوین از اینجا مشاهده کنید.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *