به روز رسانی

ویژگی‌های جذاب جدید در آخرین بروزرسانی تیر ماه سهمتو!

سهمتو مثل همیشه با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جذاب و ابتکاری خدمت شما آمده است. ما در تلاشیم تجربه‌ای بسیار عالی برای مشتریانمان بسازیم. در سهمتو، نوآوری فقط یک کلمه‌ی جذاب و هیجان انگیز نیست؛ بلکه ما متعهد به بهبود مداوم محصولمان و ساختن ابزارهایی است به شما برای سرمایه گذاری بهتر کمک کند. این بروزرسانی با توجه به بازخوردهای شما انجام شده است و امیدواریم بتوانیم با بازخوردهای شما در آینده محصولات بهتری بسازیم. پس بدون از دست دادن زمان وارد آخرین نسخه‌ی سهمتو شوید!

آخرین تغییرات سهمتو

  1. ایجاد نمودار قیمت تعدیلی سهام: با نمودار قیمت تعدیلی سهم (تب تحلیل سهم)، کاربر راحت‌تر می‌تواند تغییرات قیمت سهام پس از افزایش سرمایه و مجامع را درک کند و متوجه سود و زیان خود شود.
  2. افزودن قیمت سهام در لحظه انتشار تحلیل: قیمت هر سهم در لحظه‌ای که تحلیل توسط تریدر منتشر شده است از مولفه های مهم برای بررسی کیفیت تحلیل‌های منتشر شده هر تریدر است. سهمتو برای هر پیام قیمت در لحظه انتشار تحلیل توسط تریدر را به کاربر نشان می‌دهد تا به درک بهتری از عملکرد تریدرها دست یابد.
  3. اضافه شدن فیلتر 100 تریدر برتر: بسیاری از کاربران علاقه‌مند به مشاهده تحلیل‌ها، سیگنال‌ها و گزارشات 100 تریدر برتر سهمتو هستند. سهمتو در بخش‌های فید، صفحه نماد و نمادهای برگزیده این فیلتر را افزوده است.
  4. بازطراحی فرایند لاگین و ثبت‌نام: اصلاح فرایند ثبت نام برای کاربران و اضافه شدن روش لاگین توسط گوگل و همچنین اضافه شدن خودکار پیامک رمز باعث ساده سازی بسیار زیاد فرایند ثبت نام برای کاربران شده است.
  5. افزایش سرعت بارگذاری صفحه دنبال شده‌ها: فید یکی از بخش‌های مهم سایت برای کاربران است که با بازطراحی آن سرعت سایت افزایش زیادی یافته است.
  6. بهبود سرعت دریافت اطلاعات برای به روزرسانی تحلیل‌ها: سهمتو بایستی به صورت لحظه‌ای پیام‌های تریدرها در فضای مجازی را جمع‌آوری و با هوش مصنوعی تحلیل نماید تا بتواند درک بهتری از این موضوعات برای کاربران خود فراهم کند. در این به روز رسانی با افزایش 6 برابری سرعت دریافت پیام در سایت تصویر لحظه‌ای از هر سهم را برای کاربران فراهم کنیم.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *